Kau orang kena dengar..kau orang kena tahu

Isnin, 7 Oktober 2013

Selok belok penGstrukturan semula tekak yang haus

Johor ni aku tak tahu pulak yang cendol dia boleh pergi jauh

Cendol kalau depan bank rasa dia memang berhantu,lagi2 Maybank

Cendol kat Pandan tu apa lah sangat?

Cendol kat bus stand Pilah tu lagi lah entah mende ntah dia letak..Ceroi

"Johor ada kerana Cendol ada"


apa kata member2 tentang Cendol JB;


"dah lah murah, singgit sengah ja..aku nak bungkuih bawak balik tadi Muiz kirim"
                                                                             
                                                                                                                  Sukiman Setiar,
                                                                                                                          Pelatih PPP


" slrrrrrrrpppppp pap pap slrrrrrrrrrrppppp pap pap ahhhhhhhh" 
dia hirup cendol aku bersahaja aku perhati bismillah pun dia tak baca.
                                                                                                                   
 Shahrin ''Kecil'' Idrus,
                                                                                                                                       Penghutang 


"Kau tahu kat mana bank lain selain maybank kat depan ni? aku nak bank in duit tak lepas-lepas"

Berahim Nordin,
Presiden Pelatih PPP

"Bil petang ni cendol!! Aku sangap cendol"

                                                                                                          Haziq Ismail,
Junior UiTM Kuala Pilah,
Pelatih PPP


PUAS AKU PUAS!!!!

P/S: Geng lain macam Gobi,Goi,Farid, Faizal, Haiqal turut ada sama2 kena cendol tapi kata2 dorg aku tak berapa ingat macam Goi kadang2 aku tak paham dia cakap apa genius sangat makhluk tu...




Tiada ulasan: